Nasi Szkoleniowcy dzielą się praktyczną wiedzą z zakresu innowacji technologicznych w marketingu i reklamie, umożliwiając uczestnikom prowadzonych szkoleń zdobycie umiejętności niezbędnych do budowania przewagi konkurencyjnej.
Szkoleniowcy
Tomasz Szulkowski
Chief Operating Officer
Ekspert od marketingu online z 20-letnim doświadczeniem, obejmującym reklamę zewnętrzną, prasę i digital, ze szczególnym uwzględnieniem mobile marketingu. Wieloletni przewodniczący Grupy Roboczej Mobile w IAB. Dzieli się wiedzą jako wykładowca akademicki, prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Mobile Trends i IAB Forum, oraz autor publikacji w wiodących mediach cyfrowych.
Ponad 10 lat doświadczenia w e-commerce i performance marketingu, zarówno po stronie marki, jak i agencji. Szef Grupy Roboczej IAB E-commmerce i Retail Media. Na codzień prowadzi zespół e-commerce w GroupM, odpowiadając za strategię obecności marek w e-commerce i retail klientów z kategorii takich jak: FMCG, Health, Beauty, Home & Garden, Childcare.
Posiada blisko 20 lat doświadczenia w digital marketingu, wdrażaniu nowych rozwiązań i modeli biznesowych oraz budowaniu efektywnych zespołów wspierających rozwój biznesu klientów. Tworzy i wdraża strategie innowacji, poszukuje nowatorskich inicjatyw i produktów, a także dba o budowanie kultury innowacyjności w GroupM. Jego wieloletnia praktyka przekłada się na skuteczne wdrażanie przełomowych strategii biznesowych.
Ekspertka ds. mediów cyfrowych z kilkunastoletnim doświadczeniem w planowaniu i zakupie kampanii na platformach biddable na rynkach europejskich. Testuje, wyszukuje i implementuje nowe technologie AI, a także doradza klientom GroupM w tym zakresie. Jej bogate doświadczenie pozwala na efektywne wykorzystanie sztucznej inteligencji w strategiach marketingowych.
Specjalizuje się w nowych technologiach i sztucznej inteligencji. Zdobywała doświadczenie w startupie technologicznym, obecnie zajmuje się innowacjami w GroupM. Jej wiedza i umiejętności koncentrują się na praktycznym zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologicznych.