Gaming: potężne narzędzie marketingowe i nowe social media

Wejdź do świata gamingu i odkryj jak dotrzeć do graczy i streamerów, jak wykorzystać gaming w efektywnej kampanii marketingowej. Poznaj praktyczne zastosowania gamingowych narzedzi analitycznych i formatów reklamowych.

Miejsce:

Plac Konesera 11, Warszawa

Czas trwania:

5h

Ilość miejsc:

Ograniczona

Czego się dowiesz ze szkolenia?

Gaming Octopus: wykorzystanie reklam w grach do zwiększenia zasięgu i sprzedaży

  • 1 Czym jest gaming, jaka jest skala tego zjawiska. Jakie jest profil gracza, kim są gamerzy i streamerzy.
  • 2 Czym się charakteryzują poszczególne kategorie gamingu i ich udział we współczesnym rynku rozrywki i marketingu.
  • 3 Jakie są możliwości wykorzystania gamingu w działaniach marketingowych? Czym różnią się poszczególne kanały dotarcia i do kogo są skierowane?
  • 4 Zobaczysz case study z wykorzystania gamingu w trybie multiplayer/ metaverse jak Roblox czy Fortnite. Dlaczego i w jaki sposób marki angażują się we współtworzenie doświadczeń użytkowników w wirtualnych światach?

Dla kogo przeznaczone są szkolenia?

Dla zainteresowanych wykorzystaniem gamingu w działaniach marketingowych

Specjaliści i Eksperci ds. Marketingu i Reklamy:
Osoby odpowiedzialne za planowanie działań marketingowych szczególnie w obszarze dotarcia do młodszej grupy docelowej . Specjaliści, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę o rozwiązania gamingowe. 

Agenda szkolenia*

4 obszary gamingu & czy gaming sprzedaje

  • 1 15 minut Powitanie uczestników
  • 2 45 minut Wprowadzenie do gamingu: pojęcia, definicje, rynek
  • 3 15 minut Przerwa kawowa
  • 4 35 minut Obszary gamingu: online (multiplayer), mobile, street, boxed (single player), e-sport
  • 5 45 minut Gaming jako narzędzie do budowy świadomości, zwiększania sprzedaży, implementacji procesów grywalizacji, budowania retencji dla konsumentów i kanałów B2B.
  • 6 30 minut Przerwa lunchowa
  • 7 60 minut Rodzaje gamingowych formatów reklamowych i ich zastosowania
  • 8 15 minut Przerwa kawowa
  • 9 45 minut Gaming case studies - najciekawsze kampanie gamingowe
  • 10 15 minut Podsumowanie

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Idea szkolenia

Odkrywamy potencjał gamingu w działaniach marketingowych. Pokazujemy praktyczne zastosowania, narzędzia analityczne i formaty reklamowe. Wierzymy, że gaming stanie się jednym z podstawowych sposobów dotarcia z przekazem reklamowym.

Cennik

900 PLN

koszt netto

Osoby niezwiązane z GroupM

750 PLN

koszt netto

Klienci GroupM Polska

Kup pakiet 2 szkoleń i zyskaj atrakcyjne rabaty (nie dotyczy szkolenia Elements of AI)

1800 PLN

1700 PLN

koszt netto

Osoby niezwiązane z GroupM

1500 PLN

1300 PLN

koszt netto

Klienci GroupM Polska

Szkoleniowcy