Gaming: potężne narzędzie marketingowe i nowe social media
Wejdź do świata gamingu i odkryj jak dotrzeć do graczy i streamerów, jak wykorzystać gaming w efektywnej kampanii marketingowej. Poznaj praktyczne zastosowania gamingowych narzedzi analitycznych i formatów reklamowych.

Miejsce:
Plac Konesera 11, Warszawa
Czas trwania:
5h
Ilość miejsc:
Ograniczona
Strona główna » Gaming: potężne narzędzie marketingowe i nowe social media
Czego się dowiesz ze szkolenia?
Gaming Octopus: wykorzystanie reklam w grach do zwiększenia zasięgu i sprzedaży
- 1 Czym jest gaming, jaka jest skala tego zjawiska. Jakie jest profil gracza, kim są gamerzy i streamerzy.
- 2 Czym się charakteryzują poszczególne kategorie gamingu i ich udział we współczesnym rynku rozrywki i marketingu.
- 3 Jakie są możliwości wykorzystania gamingu w działaniach marketingowych? Czym różnią się poszczególne kanały dotarcia i do kogo są skierowane?
- 4 Zobaczysz case study z wykorzystania gamingu w trybie multiplayer/ metaverse jak Roblox czy Fortnite. Dlaczego i w jaki sposób marki angażują się we współtworzenie doświadczeń użytkowników w wirtualnych światach?

Dla kogo przeznaczone są szkolenia?
Dla zainteresowanych wykorzystaniem gamingu w działaniach marketingowych

Specjaliści i Eksperci ds. Marketingu i Reklamy:
Osoby odpowiedzialne za planowanie działań marketingowych szczególnie w obszarze dotarcia do młodszej grupy docelowej . Specjaliści, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę o rozwiązania gamingowe.
Agenda szkolenia*
4 obszary gamingu & czy gaming sprzedaje
- 1 15 minut Powitanie uczestników
- 2 45 minut Wprowadzenie do gamingu: pojęcia, definicje, rynek
- 3 15 minut Przerwa kawowa
- 4 35 minut Obszary gamingu: online (multiplayer), mobile, street, boxed (single player), e-sport
- 5 45 minut Gaming jako narzędzie do budowy świadomości, zwiększania sprzedaży, implementacji procesów grywalizacji, budowania retencji dla konsumentów i kanałów B2B.
- 6 30 minut Przerwa lunchowa
- 7 60 minut Rodzaje gamingowych formatów reklamowych i ich zastosowania
- 8 15 minut Przerwa kawowa
- 9 45 minut Gaming case studies - najciekawsze kampanie gamingowe
- 10 15 minut Podsumowanie
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.
Idea szkolenia
Odkrywamy potencjał gamingu w działaniach marketingowych. Pokazujemy praktyczne zastosowania, narzędzia analityczne i formaty reklamowe. Wierzymy, że gaming stanie się jednym z podstawowych sposobów dotarcia z przekazem reklamowym.
Cennik
Kup pakiet 2 szkoleń i zyskaj atrakcyjne rabaty (nie dotyczy szkolenia Elements of AI)
Szkoleniowcy
Tomasz Szulkowski
Chief Operating Officer
Ekspert od marketingu online z 20-letnim doświadczeniem, obejmującym reklamę zewnętrzną, prasę i digital, ze szczególnym uwzględnieniem mobile marketingu. Wieloletni przewodniczący Grupy Roboczej Mobile w IAB. Dzieli się wiedzą jako wykładowca akademicki, prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Mobile Trends i IAB Forum, oraz autor publikacji w wiodących mediach cyfrowych.
Ocena: