Gaming: potężne narzędzie marketingowe i nowe social media

Wejdź do świata gamingu i odkryj jak dotrzeć do graczy i streamerów, jak wykorzystać gaming w efektywnej kampanii marketingowej. Poznaj praktyczne zastosowania gamingowych narzedzi analitycznych i formatów reklamowych.

Miejsce:

Plac Konesera 11, Warszawa

Czas trwania:

5H

Ilość miejsc:

Ograniczona

Czego się dowiesz

Gaming Octopus: wykorzystanie reklam w grach do zwiększenia zasięgu i sprzedaży

  • 1 Czym jest gaming, jaka jest skala tego zjawiska. Jakie jest profil gracza, kim są gamerzy i streamerzy.
  • 2 Czym się charakteryzują poszczególne kategorie gamingu i ich udział we współczesnym rynku rozrywki i marketingu.
  • 3 Jakie są możliwości wykorzystania gamingu w działaniach marketingowych? Czym różnią się poszczególne kanały dotarcia i do kogo są skierowane?
  • 4 Zobaczysz case study z wykorzystania gamingu w trybie multiplayer/ metaverse jak Roblox czy Fortnite. Dlaczego i w jaki sposób marki angażują się we współtworzenie doświadczeń użytkowników w wirtualnych światach?

Dla kogo

Dla zainteresowanych wykorzystaniem gamingu w działaniach marketingowych

Specjaliści i Eksperci ds. Marketingu i Reklamy:
Osoby odpowiedzialne za planowanie działań marketingowych szczególnie w obszarze dotarcia do młodszej grupy docelowej . Specjaliści, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę o rozwiązania gamingowe. 

Agenda

4 obszary gamingu & czy gaming sprzedaje

  • 1 15 minut Powitanie uczestników
  • 2 45 minut Wprowadzenie do gamingu: pojęcia, definicje, rynek
  • 3 15 minut Przerwa kawowa
  • 4 35 minut Obszary gamingu: online (multiplayer), mobile, street, boxed (single player), e-sport
  • 5 45 minut Gaming jako narzędzie do budowy świadomości, zwiększania sprzedaży, implementacji procesów grywalizacji, budowania retencji dla konsumentów i kanałów B2B.
  • 6 30 minut Przerwa lunchowa
  • 7 60 minut Rodzaje gamingowych formatów reklamowych i ich zastosowania
  • 8 15 minut Przerwa kawowa
  • 9 45 minut Gaming case studies - najciekawsze kampanie gamingowe
  • 10 15 minut Podsumowanie

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie.

Idea szkolenia

Odkrywamy potencjał gamingu w działaniach marketingowych. Pokazujemy praktyczne zastosowania, narzędzia analityczne i formaty reklamowe. Wierzymy, że gaming stanie się jednym z podstawowych sposobów dotarcia z przekazem reklamowym.

Bilety

900 PLN

koszt netto

Osoby niezwiązane z GroupM

750 PLN

koszt netto

Klienci GroupM Polska

Kup pakiet 2 szkoleń i zyskaj atrakcyjne rabaty (nie dotyczy szkolenia Elements of AI)

1800 PLN

1700 PLN

koszt netto

Osoby niezwiązane z GroupM

1500 PLN

1300 PLN

koszt netto

Klienci GroupM Polska

Prelegenci

Magdalena Popielewicz

Project Managerka, Liderka projektu AI LABS 

Jestem specjalistką ds. mediów cyfrowych z 13-letnim doświadczeniem w obszarze planowania i zakupu kampanii na wielu platformach biddable na rynkach europejskich. Na co dzień zajmuje się wyszukiwaniem, testowaniem
i implementacją nowych technologii AI w naszej organizacji. Doradzam również naszym klientom w tym obszarze.

Jarosław Pająk   

Innovation Director

Blisko 20 lat doświadczenia w digital marketingu i we wdrażaniu nowych rozwiązań i modeli biznesowych oraz budowaniu efektywnych zespołów wspierających rozwój biznesu klientów. Tworzenie i wdrażanie strategii innowacji oraz szukanie możliwości do tworzenia nowatorskich inicjatyw  i produktów w organizacji czy na polskim rynku, w tym także dbanie o budowanie kultury innowacyjności. 

Łukasz Sztuczyński

E-commerce Director

Ponad 10 lat doświadczenia w e-commerce i performance marketingu, zarówno po stronie marki, jak i agencji. Szef Grupy Roboczej IAB E-commmerce i Retail Media. Na codzień prowadzi zespół e-commerce w GroupM, odpowiadając za strategię obecności marek w e-commerce i retail klientów z kategorii takich jak: FMCG, Health, Beauty, Home & Garden, Childcare.